• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Råd om hur jag samlar mina krediter på bästa sätt.

J

joynyoynynhhhnyoyh

Gäst
Poäng: 0
spelar ingen roll om jag får avbetalningsplan hos ngn av dom summorna kmr bli lika höga, men då e det bättre att jag söker på norwegian på en gång om nordea verkar va ett sämre val
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
J

jjjooooynnynh

Gäst
Poäng: 0
har inte ansökt än, en till ff går bort sista dec då kmr jag ha 5ff, har risk 1.6, nu ska jag söka då efter december elr chansa nu med 6ff
 

Zantos

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
18 November 2015
Meddelanden
20
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Var nyfiken på hur mitt betyg skulle förändras i samband med detta lån så jag kollade på min UC......blir inte riktigt klok på hur man räknar ut det där kreditbetyget. När jag ansökte om medlemslån 100 000 kr på Nordea så hade jag BRA 2,6 i betyg, direkt efter att förfrågan gjorts så sjönk betyget till 3,6 (dock så var ej krediten redovisad ännu i sammanställningen). Nu när jag alltså blivit beviljad ett blancolån på 100 000 kr samt dessutom har en beviljad kredit på 10 000 kr hos Ikano (beviljad kredit = 110 000 kr, utnyttjad kredit = 104 000 kr) så har mitt betyg förbättrats från BRA 3,6 till BRA 1,6......som sagt, blir aldrig riktigt klok på hur sjutton deras uträkningssystem fungerar :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp